Waaaah!

Finanskris i världen, svält, mord, bränder, våldtäckter, rån, ja du listan kan göras lång med vad som sker runt om i världen just nu och inget känns som direkt positivt. Where is this world going is my question? Dock känns det nästan som att världen inte behöver gå under för att jorden ska förintas utan det räcker med at vi tar död på varandra istället. Kommer snart inte finnas någon befolkning kvar om vi fortsätter på de banorna vi är inne på nu. Nog om det, tror att det är min trötthet som gör att allt för mig är negativt just nu och att inte tala om jobbigt. Jag är sååååååååå trött, att ni inte anar. Känner mig som en robot för tillfället. Jag jobbar och jobbar och jobbar, sen jobbar jag lite till. Kul liv va? Nope don't think so. Sen ska jag klämma in att ha ett liv också och med det så förlorar jag ännu mer sömn. Balans folk, balans. Ingen lätt match men vore kul att lära sig behärska det någon dag snart. Någon som har tips på hur? Hoooolla.

Nu blir det förhoppningsvis fotmassage sen sleepytime.

Bless,
Chinchilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0