Fläskfile med klyftpotatis.

Rubriken säger ju allt. Middag med min mysiga familj #2.. Fast baba är på mötte så han kommer väll senare, men vi orkar inte vänta så vi ska börja äta nu. Inom några minuter är det klart. Mums, vattnas i munnen. Har bästa familjerna, nu har jag fått komma hem 5 dagar i rad till ett dukat bort och gottis mat. I löve it. Det är såhär livet ska vara, haha. Håller ni inte med? Imorgon är jag ledig också. Funderar på att sova kvar i mitt hem nr två på upplandsgatan. Får se, glömde ju sminket hemma men spillerillar egentligen, kan gå förbi jobbet imorgon när jag vaknat och fixa det istället. Måste springa några ärenden har jag kommit på, bland annat att gå till biblioteket för att låna religionsböker så att jag kan bli klar med min religionskunskap A, sen måste jag gå förbi lite affärer också. Har typ inte shoppat sen turkiet, vilket var 2 veckor sen och innan det så var det några månader sen. Blir så när man jobbar så mycket, jag menar Nk stänger ju en timme efter de flesta affärerna i stan så det är ju inte som att man hinner förbi en affär. Rasten ska vi inte ens prata om, man hinner inte ens värma sin mat och äta upp det innan man ska vara tbx vid disken igen. Sucks, men men ska inte klaga. Atleast I got a job. xD.

Nej nu måste jag springa, frugan står och ropar att maten är klar för 100 gången.
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0