Home with a cocacola on a friday night.

Hellulululu gott folk,
Vad ska man säga? Jag lyckades skriva tre inlägg på en dag och sen så försvann jag igen i ngra dagar. Vad mer kan jag säga än sorrrry (puppyface). Man kan väll säga att jag har varit på utflykter sen jag kom hem från turkland. Skojsigt har det dock varit men nu sitter jag hemma med en cocacola i ena handen och tv kontrollen i andra medan jag försöker bli av m min eländiga förkylning som vägrar ge sig. Snorig tjej 89. Not so fresh men vad ska man göra, så blir det när man kommer hem från ett land där det varit 40 grader på dagarna till ett land där det knappt är 20 när solen är framme. Fast å andra sidan så har ju inte solen varit framme särskilt mycket senaste dagarna mest regn och moln.

Såhär har dagarna sett ut sedan jag kom hem iallafall:
Medborgarplatsen -> Enskede Gård -> Nk (jobba) -> Åkersberga -> Hägerstensåsen -> Upplandsgatan -> PaschaDeli -> Upplandsgatan -> Nk (jobba & snyta mig hela dagen).
Utan några invecklade eller speciella detaljer så har mina dagar sett ut så. Ikväll är faktiskt första kvällen jag sover hemma sen i lördags. Nej men det har faktiskt varit sjukt mysigt att spendera tid med mina älskade vänner. Without interruptions. Längesen jag var borta sådär länge hemifrån så man kan väll säga att i'm a girl on the move, without a doubt. Antar att det de säger om tvillingar stämmer, de tröttnar fort. Haha! Nej men det ska faktiskt bli skönt att kunna sova i sin egna säng inatt men kommer kännas konstigt utan min fruga bredvid mig. När jag vakna imorse så var hon nämnligen borta, eller inte borta hon hade gått till jobbet. Stackarn fick bara sova i 2 timmar typ. Krigare är hon, men jag får hålla ut. Imorgon ses vi ju igen, right? :)

Längtar faktiskt lite tills imorgon, och nej inte för att jag ska stå och inte göra något på jobbet som jag gjorde idag pga brist på kunder eftersom alla är lyckostar och har semester utan för min pumba har planerat en överraskning. Dock har jag inte fått någon vidare bra info, allt jag fått veta är att jag ska hem direkt efter jobbet och byta om sen bege mig mot akalla där jag antar att något händer och att både pumba och min fruga är iblandade. Ska bli spännande. Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar överraskningar.

Bless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0