Just another day...

@ upplandsgatan, my second home. Alla ligger i matkoma efter en stört stor middag med pasta, ostsås och bacon. Innan det så envisades jag med att äta en macka också så jag hade ju mindre plats än de andra hade redan från början. Det sjuka är att nu, bara en halvtimme efter vi ätit så är jag sugen igen. Funderar på att ropa på frugan och fråga om hon vill join me in the kitchen och göra lite american pancakes. Vad tycker ni? Jag röstar på JA! Kan sitta fint med stora fluffiga pancakes med syrap på. Mums, redan nu vattnas det i min lilla mun. Sen till filmerna får det bli saft och ostbågar. Jesus, var ska denna sommar sluta. Kommer ha gått upp 10 kilo istället för ner. Not good. Blir skärpning till hösten, för då har jag bestämt mig för att faktiskt börja träna igen. Efter 5 år ska jag göra comeback, vet bara inte vad jag ska börja träna. Dans känns som att det tillhör mitt förflutna, eftersom jag ändå inte kan satsa som jag gjorde när jag började så känns det på något sätt jobbigt att börja igen. But you never know, kanske blir någon enstaka klass då och då ändå. Det som dock drar mig mest för tillfället är kamp sport. Har ni några förslag? Muay thai kanske?



Nej nu vill magen ha något sött.
Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0