Två familjer. <3

Sunday sunday sunday,
För somliga är detta en vilodag i soffan med en fett film och en skål popcorn/godis men för mig har det varit a day at work. Ja ni, någon måste ju tjäna pengarna. Eller hur? Dagen gick dock fortare än vanligt, men det kanske var för att jag hade en del att se fram emot. Först och främst fick jag ett sms om att jag skulle befinna mig i Akalla direkt efter jobbet, där serverades det grekisk mat och kladdkaka med vispgrädde. Mhm mhm mhm. "Kaaaaaaaka" (inside joke). Dock blev det lite stressigt därifrån då jag totalt glömt att jag skulle på bio med min familj numero uno, Harry potter stog på listan denna gång. Perfekt avslut på en riktigt klockren helg och dag.

Jobb jobb och jobb denna vecka. Vad ska ni göra?
Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0